Dag 3

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Dag 3

Post by BleU » Wed May 27, 2020 8:32 pm

ARAG wrote:
Wed May 27, 2020 8:30 pm
Dat Alex maffia is, is bij deze toch wel 100% zeker. Hij wist dat Rochemback niet gelyncht kon worden.
Hierop voort gaan aub!

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Wed May 27, 2020 8:53 pm

BleU wrote:
Wed May 27, 2020 8:32 pm
ARAG wrote:
Wed May 27, 2020 8:30 pm
Dat Alex maffia is, is bij deze toch wel 100% zeker. Hij wist dat Rochemback niet gelyncht kon worden.
Hierop voort gaan aub!
Ja, maar laat ons aub opletten. Niet vergeten dat ze ons redelijk goed in hokjes hebben verdeeld. Dus als wij hier te zwaar opspringen gaan ze dat doorzien, dit moet onopvallend.

Rochemback
Posts: 218
Joined: Thu May 21, 2020 8:25 pm

Re: Dag 3

Post by Rochemback » Wed May 27, 2020 9:22 pm

Ik ga wel op saka verder doorgaan. Blijven de kaart van verdeeldheid strooien. Maar onthou het goed: timing is alles.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Wed May 27, 2020 10:20 pm

Rochemback wrote:
Wed May 27, 2020 9:22 pm
Ik ga wel op saka verder doorgaan. Blijven de kaart van verdeeldheid strooien. Maar onthou het goed: timing is alles.
Ik ook hij zit mij gewoon weer uit te lachen. Die mens zorgde er persoonlijk voor dat ik er niet zoveel zin meer in heb.
Last edited by nav nav on Thu Jun 04, 2020 12:43 pm, edited 1 time in total.

Statler Gantoise
Posts: 49
Joined: Fri May 22, 2020 10:28 am

Re: Dag 3

Post by Statler Gantoise » Wed May 27, 2020 10:35 pm

nav nav wrote:
Wed May 27, 2020 10:20 pm
Rochemback wrote:
Wed May 27, 2020 9:22 pm
Ik ga wel op saka verder doorgaan. Blijven de kaart van verdeeldheid strooien. Maar onthou het goed: timing is alles.
Ik ook hij zit mij gewoon weer uit te lachen. Die mens zorgde er persoonlijk voor dat ik er niet zoveel zin meer in heb.
Ik heb wat voorbereidend werk op saka. Dus kan daar in mee doen.
Last edited by Statler Gantoise on Thu Jun 04, 2020 1:47 pm, edited 2 times in total.

Statler Gantoise
Posts: 49
Joined: Fri May 22, 2020 10:28 am

Re: Dag 3

Post by Statler Gantoise » Wed May 27, 2020 10:35 pm

Maar geen op Alexander.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Wed May 27, 2020 11:43 pm

Statler Gantoise wrote:
Wed May 27, 2020 10:35 pm
nav nav wrote:
Wed May 27, 2020 10:20 pm
Rochemback wrote:
Wed May 27, 2020 9:22 pm
Ik ga wel op saka verder doorgaan. Blijven de kaart van verdeeldheid strooien. Maar onthou het goed: timing is alles.
Ik ook hij zit mij gewoon weer uit te lachen. Die mens zorgde er persoonlijk voor dat ik er niet zoveel zin meer in heb.
Ik heb wat voorbereidend werk op saka. Dus kan daar in mee doen.
Ook hier moeten we opletten, het moet vooral logisch blijven in je vorige acties. Niet er uit het niks opspringen.
Alsook hier, we zijn zitten al in hokjes, met ons groepje allemaal op saka is waarschijnlijk niet goed.
Last edited by nav nav on Thu Jun 04, 2020 12:43 pm, edited 1 time in total.

Rochemback
Posts: 218
Joined: Thu May 21, 2020 8:25 pm

Re: Dag 3

Post by Rochemback » Thu May 28, 2020 6:31 am

Zal zelf eerst eens peuteren waarom er niemand reageert op mijn opmerkingen ivm saka.
Eerst de nachtfase afwachten, brengt meestal iets totaal anders waardoor de ene dag ineens heel anders kan verlopen dan de vorige dag.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Thu May 28, 2020 7:49 am

Ben benieuwd. Lijkt me dat we niet meer onder de druk uitkomen.
Nog een dag zonder kill op ons lijkt onmogelijk. Misschien moeten we de volgende dag ALLEMAAL op de winnende trein springen tenzij het Blue is

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Thu May 28, 2020 7:51 am

Die Grim is wel niet normaal. Houdt zelfs in het oog dat we online waren maar niks posten. Die heeft ons zo door

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 9:54 am

Ga dit hier al even klaarzetten voor dag 3. Grim gaan we niet meer van gedacht doen veranderen he, bedoeling is om de harten van de rest te winnen en te doen inzien dat Grim zich blindstaart.

-BleU- wrote:
Sat May 23, 2020 9:25 am
Rochemback wrote:
Sat May 23, 2020 9:21 am
Hoe kan je nu ZEKER zijn van iemand tijdens dag 1?
Vreemd, jij stijgt ook op mijn lijstje.
Sjah, zeker ben je nooit op dag 1. Maar ik ben prolynch (net zoals de meesten hier) op dag 1, en Polle zijn gedrag steekt er echt wel bovenuit; die grapjes waren al vreemd, maar die reacties erop...
Vind het in ieder geval een betere gok dan de uit de doden herrezen voetbalkenner op dit moment, ook al zeggen zijn posts niet echt iets
Even moeten zoeken maar ik wist dat dit er ergens moest staan; stamt vanop dag 1, is in de context van de Polle-grapjessaga. Volgens Grim hebben Rochemback en ik elkaar angstvallig ontweken tot het voor hem opviel en waarop we zo-fake-als-Thaise-siliconentetten-conversaties zijn beginnen houden. Ik ben toen niet op Rochemback ingegaan, omdat ik volledig met Polle in mijn hoofd zat op dat moment. Maar ik heb hier dus al meer interactie met Rochemback gehad dan met een tiental andere spelers in dit spel op dit moment wellicht. Dit heeft Grim dus niet in zijn Grote 'Er is een link tussen Rochemback en -BleU-'-post opgenomen. Heeft hij het niet gezien? Vreemd want hij reageert er wel op:
Grim wrote:
Sat May 23, 2020 9:58 am
Rochemback wrote:
Sat May 23, 2020 9:21 am
Hoe kan je nu ZEKER zijn van iemand tijdens dag 1?
Vreemd, jij stijgt ook op mijn lijstje.
Van lijstje gesproken, geef eens uw lijstje Rochemback. Dat interesseert mij plots wel. Zeker als er vooral halfslachtige motivaties zoals bovenstaande bij aan te pas komen. Kunt ge stap voor stap uitleggen waarom Bleu op uw lijstje stijgt, op basis van zijn “ik ben zeker”? Ik zie het verband namelijk niet.

Nu goed, moest een Polle lynch er niet komen, waar het wel naar uitziet, ga ik er wel mee kunnen leven. Is een kwestie van intuïtie, en daar 12 mensen mee meekrijgen is niet evident. Vond het alvast een dagfase met veel nuttige info om later op terug te komen.

Met WimL heb ik voorlopig minder problemen. Agressieve speelstijl associeer ik totaal niet met mafia, zeker niet newbie. Individu kan eventueel wel.

Ga vanaf de middag bijna niet meer kunnen posten vandaag. Kan eventueel last minute mijn stem veranderen op een andere trein voor een Lynch, maar niet gelijk de welke. Voorlopig hoop ik toch nog een Polle lynch door te krijgen.
Is hij het dan vergeten? Misschien. Maar alle posts van Rochemback natrekken (en zoveel zijn dat er niet) zal hij ondertussen ook wel al eens gedaan hebben, en dan stoot ge er ook op.
Wil hij het niet zien? Wellicht, als iets niet in Grim zijne tunnel past dan bestaat het volgens hem niet.

En ge gaat zien, Grim zal straks zijne puzzel wel op die manier vervormen zodat ook dit 'puzzelstukje' erin past ze, maak u geen zorgen. Maar aub, voor de rest van het spel, hou u bezig met het zoeken naar de maffia en volg die half verzonnen theorieën niet blindelings!
De newbies verwijten van op Fluxizutcl te leven is één ding, maar koning Fluxiyatl de Halfstarrige IV zou serieus jaloers zijn op Grims mentale gymnastiek om zijn grote gelijk te halen.

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 11:29 am

Laat ze maar op mij stemmen he dag 3, ik geraak toch niet gelyncht. Als we op het einde van dag 3 bijna aan een gewone meerderheid zitten kunnen er zelf een of twee van ons meegaan, ze geraken toch niet aan 2/3e.

Rochemback
Posts: 218
Joined: Thu May 21, 2020 8:25 pm

Re: Dag 3

Post by Rochemback » Thu May 28, 2020 11:41 am

We gaan weer tijd moeten rekken dus.

Rochemback
Posts: 218
Joined: Thu May 21, 2020 8:25 pm

Re: Dag 3

Post by Rochemback » Thu May 28, 2020 11:43 am

Op dit moment denken ze dat ik de maffiabaas ben met 2/3e stemmen. Dus als we een eventuele Lynch op het einde van de dag naar u kunnen schuiven heeft het kans op slagen.
Op voorwaarde dat we een goede nacht hebben.

Tempel
Posts: 188
Joined: Thu May 21, 2020 12:01 pm

Re: Dag 3

Post by Tempel » Thu May 28, 2020 4:24 pm

Zo zie in het ook goe komen

toasty
Posts: 61
Joined: Sun May 24, 2020 11:22 am

Re: Dag 3

Post by toasty » Thu May 28, 2020 4:53 pm

We zouden kunnen onze héél stoute schoenen aantrekken en iemand laten claimen dat hij bvb. Alexandre gezien heeft bij iemand die werd vermoord?

Ik werp het alvast eens op, benieuwd wat jullie er van denken. Kben nog niet zeker of het een goed idee is hoor :) hangt ook wat af van nachtverslag en de resultaten van vannacht en de sfeer bij de start van dag 3.

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 5:06 pm

toasty wrote:
Thu May 28, 2020 4:53 pm
We zouden kunnen onze héél stoute schoenen aantrekken en iemand laten claimen dat hij bvb. Alexandre gezien heeft bij iemand die werd vermoord?

Ik werp het alvast eens op, benieuwd wat jullie er van denken. Kben nog niet zeker of het een goed idee is hoor :) hangt ook wat af van nachtverslag en de resultaten van vannacht en de sfeer bij de start van dag 3.
Kan zeker ze. Ik dacht in eerste instantie aan mezelf zodat ze mij dan de dag erop niet kunnen lynchen, maar ik denk dat ze mij niet meer gaan geloven :mrgreen:
Maar idd wachten op het nachtverslag.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Thu May 28, 2020 6:28 pm

YvesM volgt Saka nu reeds.

Rochemback
Posts: 218
Joined: Thu May 21, 2020 8:25 pm

Re: Dag 3

Post by Rochemback » Thu May 28, 2020 6:48 pm

Zou ik stipt om 20u claimen dat ik maar kan gelyncht worden bij meerderheid+1?
Nacht is dan voorbij. Reden om dat gisteren niet te zeggen:
1) maffia doet er gewoon een stem bij en er is een Buffalogezinde minder
2) bewijs van mijn eigenschap door deze aan te tonen in het spel

Tempel
Posts: 188
Joined: Thu May 21, 2020 12:01 pm

Re: Dag 3

Post by Tempel » Thu May 28, 2020 6:53 pm

Nee nie doen dan denken ze nog steeds dat ge maffiabaas zijt.
Laat ze maar gissen door te claimen zouden wij nie anders kunnen dan ook op u trein te springen anders zijn we ook verbrand.

Rochemback
Posts: 218
Joined: Thu May 21, 2020 8:25 pm

Re: Dag 3

Post by Rochemback » Thu May 28, 2020 7:03 pm

Als ik dat niet claim ben ik wel een vogel voor de kat, dat begrijp je toch?
Als ik dat wel zou claimen kan ik misschien een paar twijfelaars mijn kant zien kiezen of tenminste niet het risico willen nemen.
Maar indien de meerderheid zegt dat ik best zwijg en niks claim wil ik me gerust opofferen.

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 7:11 pm

Rochemback wrote:
Thu May 28, 2020 7:03 pm
Als ik dat niet claim ben ik wel een vogel voor de kat, dat begrijp je toch?
Als ik dat wel zou claimen kan ik misschien een paar twijfelaars mijn kant zien kiezen of tenminste niet het risico willen nemen.
Maar indien de meerderheid zegt dat ik best zwijg en niks claim wil ik me gerust opofferen.
Zou nog efkes wachten tot we het nachtverslag hebben en dan kijken wat onze volgende stap is. Ik ben niet overtuigd dat ze u weer direct gaan lynchen. Als de trein wel direct vertrekt en ze aan 6/7 stemmen geraken kunt ge die claim wel maken mss

Tempel
Posts: 188
Joined: Thu May 21, 2020 12:01 pm

Re: Dag 3

Post by Tempel » Thu May 28, 2020 7:15 pm

Goed na het nachtverslag komen we eerst hier verdere tactiek bespreken

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Thu May 28, 2020 8:14 pm

Dit zou ik willen posten, als je diagonaal wil lezen en adviseren, feel free:

Met betrekking tot de gefaalde lynch:
- Er is een stem die niet telt of erger nog als -1 telt. Al dan niet onder specifieke voorwaarden, al dan niet éénmalig. Vandaar dat dit op dag 1 niet lukte of misschien konden ze dit op de eerste dag niet activeren.
- Rochemback ( Ro ) kan maar gelynchd worden onder specifieke voorwaarden, bv. 3 van kleur a, 2 van kleur b, …
- Ro is immuun, voor een bepaalde tijd of kan dit zelf x keer inroepen
- Ro heeft meer dan een meerderheid nodig, hoeveel?
- We zijn hier met meer dan we denken, maar dat lijkt me veel te ver gezocht. Temptation Island stijl, straks komt er nog 5 man op de proppen 😊

In alfabetische volgorde.

Alexandre.
Van On the fence => Naar Villain
Stapte ook op de WimL trein, maar leek me ook met de ogen toe, zonder er echt in te geloven. Haat liefde met ARAG. De WimL van de vorige dag, geviseerd, maar gefundeerder geviseerd deze keer. Overtuigd van Rochemback ondertussen lijkt het, maar een redenering die ik niet snap. Ik wellicht alleen, want ik zie er geen verdere vragen over. Toch heb ik hier weer een WimL gevoel, en ben ik niet overtuigd. Wat ons tijdens dag 1 overkwam, zou eigenlijk niet meer mogen gebeuren.
Dag 2: Status verbergen maar wist dit zogezegd niet. Je moet al ervaren en leep zijn om zoiets te doen en hoe kan je dat nu niet weten als je dat zelf moet instellen => upgrade naar villain

ARAG
Safe.
Kan er niet veel over zeggen

BleU
On the fence
Dag 1: Analytisch, ervaren, maar ik krijg er kop noch staart aan.
Ik zie dat er velen hem verdenken, dus moet ik er maar eens werk van maken, of Grim om een link vragen 😊


Bufrulez
Safe.
Stemt op me omdat ik als laatste op het treintje WimL sprong. Dat kon ik verwachten, en kan ik hem niet kwalijk nemen. We spreken op een ander niveau:
- Ik vind het volkomen logisch dat je je woord houdt: ik zei x keer dat ik pro lynch was en op de winnende trein wou stappen, wie het ook was omdat ik toen vond dat info beter was dan geen info. Toen het moment daar was, zei ik dat ik er niet in geloofde, maar ik hield ik mijn woord.
- Bufrulez vind dat ik dat niet had hoeven te doen, en dat is ook correct. Er is niet altijd 1 waarheid.
Voor de rest, korte posts waar ik niet zoveel aan heb, mooi in de schaduw gebleven. Niks verdachts aan op dit moment.

Buffalosupport
On the fence => villain
Doet weinig mee, wat ik bij velen als verdacht beschouw maar ben hem toch eerder het gevoel van een buffalogezinde zonder eigenschappen, vandaar wat minder actief misschien.
Dag 2: viseert een aantal mensen, maar wil niet zeggen wie. Schiet je niks mee op, maar je kan er ook niks door beslissen mbt hem vind ik. Kan natuurlijk niet blijven duren, vandaar => villain status.

DDb
On the fence.
Zegt niet veel, wat miereneuken over bewerkte posts of mensen die te weinig posten maar zelf behalve 5 keer van stem veranderen op zaterdag weinig toegevoegd. Wel bij de mensen die de trein van WimL echt lanceren (hij reed al, maar de stem van Ddb oa maakte er een TGV van).
Dag2: al vanaf dag 1 ZEKER van Bleu en Fanastic, blijkbaar. Straf. Fanastic krijgt het op zijn blaas en laat hem vervangen door YvesM

Dodelijke Buffalo
On the fence.
Vuurt de WimL TGV aan (die al aan het rijden was), nooit geen uitleg over gekregen. K Denk niet dat ik veel terug kan vinden van hem waar ik iets aan heb.
Dag 2: probeert Mendonck verdacht te maken na de post van diens Visio 😊, kan je niet alleen doen. Snap ik niet, we zitten hier aan 60+ pagina’s, t zou helder moeten zijn dat sommigen dit super gedisciplineerd doen.

Fanastic => YvesM
On the fence.
Ook vlot op de WimL trein gesprongen, komt in heel veel posts voor, maar post zelf heel weinig sinds zondag? T Is warm geworden buiten.

Geert
Villain
Dag1-2: Heeft een eigenschap, of speelt toch alsof hij die heeft. Al dan niet met de hoop om daarop bescherming te genieten maar ik zie er op dit moment eerder een huurling in dan wel een buffalogezinde met een eigenschap die van pas kan komen. T Is erover als hij huurling is is dat niet goed, is hij dat niet dan is het een kwestie van tijd voor de maffia erop vliegt lijkt me. Er is nog een mogelijkheid, hij is zelf maffia. Hm, k hou het bij huurling.
Dag 2: verspringt van stem zonder enige uitleg. Dat lijkt me meer en meer op aangestuurd worden door een groepje.

Grim
Safe.
Heel aanwezig, lijkt een open boek zonder verborgen agenda.
Verdenkt iedereen lijkt me: gezonde attitude in dit spel, maar niet makkelijk te volgen als nieuwe speler, all over the place maar in de goede zin van het woord.
Vraagt op een bepaald moment dat de mensen van planeet Fluxytzutcl naar de aarde komen, wel hierin mijn bescheiden bijdrage. Ik heb niks te vinden, maar ik vind de stem van Geert het Peert (omdat ik ons blauw witten ergens schrijf…) en Saka (meer stemmen dan Leeken's clubs had ondertussen) (omdat ik sinds minuut 1 onder zijn vel zit in realiteit volgens hem omdat ik zei dat BlueStar nooit 2 kills aan de maffia zou geven) op mij van een heel bedenkelijk niveau. Maar, het is hun goed recht, de argumentatie eerder onbestaande, sorry. Dat ze een publiek hebben voor hun bombastische toon, uiteraard, dat zien we elke dag ook op TV. Maar ik wijk af, het ging over Grim, ik kan daar niks op aanmerken.
Dag 2: geeft me links als ik het bos door de bomen niet meer zie. Credits.
Rochemback: viewtopic.php?p=8378730#p8378730
Alexandre: viewtopic.php?f=3&t=13002&p=8378036#p8378036
Eerste Lynchverslag: viewtopic.php?p=8377676#p8377676
Nachtverslag: viewtopic.php?p=8377844#p8377844

Oli
On the fence.
Heel ervaren, analytisch, another league. Maar kwam op een bepaald moment wel in een kluwen terecht, zou huurling kunnen zijn, al geef ik hem het voordeel van de twijfel.

Potitten
Safe.
Straffe statements af en toe vind ik. K vind je overtuiging dat er een maffia kill geblockt werd (zondag 24 mei als je wil gaan zoeken) een hele rare maar voor de rest ok denk ik.

Mendonck
Safe => On the fence
Wil de lynch, ondanks de ervaring met WimL de vorige dag. Giga veel posts klein en groot lijkt me, dus wat lastig om iets zinnigs over te vertellen. K Weet het niet, k neig naar safe.
Dag 2: beetje raar pagina 62 van geen zin om op Roch te stemmen naar een stem op Roch van 6:24pm naar 6:50pm met daartussen geen posts van iemand die over Roch gaan. Snelle analyse? Dan om 7:13pm plots uithalen naar Grim dat hij meegesleurd is, de paraplu gaat open… Hmmmm.

Rochemback
On the fence
Ervaren speler, vroeger blijkbaar actiever maar nu met misschien wel wat klein mannen in huis? Zou kunnen, maar minder spreken is toch verdacht.
Dag 2: lynch, maar uiteindelijk dan toch niet omdat er een 0 of -1 stem speelt volgens sommigen.

Saka
On the fence => Villain
- Dag 1: stemt A, B, C, A, …
- Dag 2: Op pagina 35 stemt hij op Oli, op pagina 37 is de stem alweer weg. Heel normaal, op zich klein bier tov dag 1. Op pagina 35 is Geert Het Peert uitleg verschuldigd aan Saka, Saka kan niet overweg met de cryptische statements van Geert Het Peert. Op pagina 40 gaat het verder: Saka stelt dat de posts van Geert hem niet aanstaan, irrationeel handelen van Geert Het Peert. Nog steeds op pagina 40, een halve bladzijde verder maw is het de grootste liefde tussen Geert Het Peert en Saka, Saka stemt op mij (want ik ken teveel technische details door te zeggen dat ik niet geloof dat maffia 2 stemmen zou krijgen, omdat het anders sebiet gedaan is…(note: dat er 1000 bladzijden aan vorige spelsituaties zijn, en dat het gewoon niet logisch is, uiteraard verkiest hij daar nooit op te reageren) en doet dan wat later of hij niet gezien had dat Geert ook op mij had gezien, maar hij vind het wel fijn. Helemaal niet louche.Iedereen die tegen de kuif van Saka strijk krijgt een dreigement mbt zijn mollenboekske… hmmm, welk type groepering is dat nu weer die dergelijke taktieken van bedreiging gebruikt?
Totaal geen respect voor medespelers, lacht uit, noemt me een zot. Geen respect in een team. Speelde vroeger al mee, geen idee in welke rol maar weet niet wat een volger is, meester in het snuisteren is plots newbie.


Statler Gantoise
Safe => Villain
Probeert mee te spelen zegt niks verkeerd denk ik.
Dag 2: komt niet op antenne op woensdag, veel te veel in de luwte. Excuseert zich daar dan wel voor. Niet geloofwaardig imho; Snelste steiger voor me.

Tarpan
Villain
Zegt weinig, dan kan je zeker niks verkeerd zeggen. Geeft me geen antwoord op mijn vragen. Ik herhaal de vragen niet meer.
Dag 2: opgemerkt door een aantal, plaatste zijn stem niet in het vet. Doe je dat bewust? Dat zou pas heel leep zijn, achteraf blijkt dat dat dan toch niet nodig is vet stemmen. Antwoord dat het via de phone was. Kan. Maar een streepje bij.

Tempel
On the fence
De statement Ik doe mijn best om te helpe maffia moet eraan, is wel een vreemd gevolg aan de overzichtspost. Nogal recht door zee hier en daar, soms wat naief zoals ik dus Toch geen 100% goed gevoel, maar ook niet verkeerd.
Dag 2: vreemde post over Jezus en Brecht onze jager, geen idee waar dat vandaag komt. Wat raar dat hij die niet bold van Tarpan opmerkt.

Toasty
On the fence
Nieuw, wat nietszeggende posts.

Voetbalkenner
On the fence.
Posts van hem zoeken lukt me niet zo goed. Maar toch al wat verdacht tijdens dag 1.

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 8:17 pm

Fuck fuck fuck

Rip Toasty
Zwaar klote, fucking sk. En ik ben mijn bescherming kwijt s nachts, dik drama dit.

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 8:18 pm

Godmiljaar

Oli is niet door ons gedood, maar door die mug.

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 8:19 pm

Klotenacht, Toasty kwijt en een kill verspild

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Thu May 28, 2020 8:20 pm

Wie is de sk?

BleU
Site Admin
Posts: 314
Joined: Thu May 21, 2020 10:22 am

Re: Dag 3

Post by BleU » Thu May 28, 2020 8:20 pm

nav nav wrote:
Thu May 28, 2020 8:20 pm
Wie is de sk?
Seriekiller

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 3

Post by nav nav » Thu May 28, 2020 8:21 pm

BleU wrote:
Thu May 28, 2020 8:19 pm
Klotenacht, Toasty kwijt en een kill verspild
Toasty stond waar hij moest staan. => zo weten ze misschien ook dat ze een grote vis hebben, doet er misschien niet veel toe.

Post Reply