Dag 6

voetbalkenner
Posts: 72
Joined: Fri May 22, 2020 7:39 am

Dag 6

Post by voetbalkenner » Tue Jun 02, 2020 10:14 pm

Jawadde nav nav. Op wie mikken we? Afwezigen? Mendonk?

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 9:03 pm

NACHT 5

Voor de Buffalogezinden bleef de bal maar rollen. Dit wordt wel erg makkelijk...maar dat weet je maar nooit.

--

De activiteit tijdens de nacht was wat afgenomen. De overlevenden waren sinds het begin ongeveer gehalveerd.

--

Buffalosupport stond klaar om zijn ding te doen maar had sinds de lynch een zware hoest gekregen. Niets wat hij niet gewoon was. Zo'n kleine stevige kerel. Hij maakte zich klaar...maar moest even bij de deur halt houden. Dit kwam niet goed. Hij zeeg neer als een zak patatten op de grond. Hij keek nog wanhopig rond....nee, hulp ging er niet komen. Game over!

--

Tarpan had een plan bedacht. En dat ging hij uitvoeren. Hij opende zijn deur...en stond oog in oog met een revolver. Een doffe knal volgde, Tarpan was niet meer.

--

Hier was iets raar. Een bewoner zat gewoon thuis, TV te kijken. Een bezoeker twijfelde. Maar ging dan toch binnen. Was er daar meer aan de hand? In ieder geval, de bewoner kwam er met een bebloed gezicht vanaf. Hij verzorgde zich en ging terug voor de TV zitten.

--

En zo werd het dag 6...

Buffalosupport is vermoord: hij was Moses Simon, Huurling-gezinde snelle dribbelaar
Tarpan is vermoord: hij was Vadis Odjidja, Buffalogezinde ervaring volger

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 9:21 pm

voetbalkenner wrote:
Tue Jun 02, 2020 10:14 pm
Jawadde nav nav. Op wie mikken we? Afwezigen? Mendonk?
Ikzelf spring op de potitten trein. Misschien moet jij dat NIET doen, kwestie van niet gelinkt te worden.
Mikken op de afwezigen zou ik ook niet doen, want je bent zelf ook niet heel erg actief, dat zou een curve ball kunnen zijn: TENZIJ je de volgende dagen actiever kan worden, dan kan je dat wel doen en terzelfdertijd beloven dat je actiever zal zoeken.

Niet op saka springen zou ik zeggen, want die reageert altijd als door een wesp gestoken en dat kan je missen?

ARAG heeft ook 2 stemmen, al begrijp ik niet meteen waarom. Ik stelde de vraag in mijn (correcte) attitude als newbie.
Misschien komen daar flagrante zaken uit, waar je iets mee aan kan vangen. Of misschien kan je het zelf uitvogelen wat er mis kan zijn met ARAG om dan een post te maken en te stemmen op hem. Ik weet het niet meteen.

voetbalkenner
Posts: 72
Joined: Fri May 22, 2020 7:39 am

Re: Dag 6

Post by voetbalkenner » Wed Jun 03, 2020 10:26 pm

Ik spring nog 3ven niet mee op potitten. Heb in het verleden in 3 posts al bedenkingen geuit over hem en ik stemde zelf al op hem.

Dus raar zou het niet zijn.

Ivm actiever zijn denk ik na

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 10:28 pm

Saka is voorlopig minder actief. Is de pillenman denk ik? Maar als potitten, de mug waarschijnlijk, weg is is zijn eigenschap nog van weinig tel. hij viseert ons voorlopig niet. Saka zat bij potitten. Nacht 3: "Heel de nacht wachtte hij op zijn doelwit. Maar daar stond een vervelend figuur voor de deur. Dit ging niets worden. Hij droop zonder resultaat af. Behalve dan die vervelende muggen...die hadden hem precies wel te pakken gehad."
Grim verdenkt ons niet langer of zegt het toch niet op dit moment. Hij zei wel een dat hij VK verdacht vond.
Mendonck: staat onder verdenking. Maar misschien is hij wel de pillenman?
ARAG: staat onder verdenking
Geert: die blijven we blokken dus kan niks meer doen, is ook nauwelijks actief. Kan wel plots vreemd uit de hoek komen.
YvesM: weinig actief
dodelijke buffalo: weinig actief
bufrulez: weinig actief
DDb: claimt eigenschap, maar is volgens ons onderzoek hardwerkende middenvelder (dus geen eigenschap)?

De volger van de Buffalo's (Vadis aka Tarpan) is eruit. De vraag is nu ... is Geert dan nog de enige met relevante eigenschappen? Zou kunnen want Tarpan werd niet beschermd!
Last edited by nav nav on Wed Jun 03, 2020 10:59 pm, edited 3 times in total.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 10:30 pm

voetbalkenner wrote:
Wed Jun 03, 2020 10:26 pm
Ik spring nog 3ven niet mee op potitten. Heb in het verleden in 3 posts al bedenkingen geuit over hem en ik stemde zelf al op hem.

Dus raar zou het niet zijn.

Ivm actiever zijn denk ik na
Ha, maar in dat geval kan je wel meespringen. Je kan er zelf naar bewijzen en naar de overtuigende post van Grim hierzo http://forum.kaagent.be/viewtopic.php?f ... 0#p8380867

Gebruik niet de pagina nrs maar probeer deftig te quoten, we moeten ons uit elkaar houden.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 10:40 pm

nav nav wrote:
Wed Jun 03, 2020 10:28 pm
Saka is voorlopig minder actief. Is de pillenman denk ik? Maar als potitten, de mug waarschijnlijk, weg is is zijn eigenschap nog van weinig tel. hij viseert ons voorlopig niet. Saka zat bij potitten. Nacht 3 "Heel de nacht wachtte hij op zijn doelwit. Maar daar stond een vervelend figuur voor de deur. Dit ging niets worden. Hij droop zonder resultaat af. Behalve dan die vervelende muggen...die hadden hem precies wel te pakken gehad."
Grim verdenkt ons niet langer of zegt het toch niet op dit moment. Hij zei wel een dat hij VK verdacht vond.
Mendonck: staat onder verdenking. Maar misschien is hij wel de pillenman?
ARAG: staat onder verdenking
Geert: die blijven we blokken dus kan niks meer doen, is ook nauwelijks actief. Kan wel plots vreemd uit de hoek komen.
YvesM: weinig actief
dodelijke buffalo: weinig actief
bufrulez: weinig actief
DDb: claimt eigenschap, maar is volgens ons onderzoek hardwerkende middenvelder (dus geen eigenschap)?

De volger van de Buffalo's (Vadis aka Tarpan) is eruit. De vraag is nu ... is Geert dan nog de enige met relevante eigenschappen? Zou kunnen want Tarpan werd niet beschermd!
Nu wou ik echt dat we hier nog iemand hadden die beter had opgelet dan jij en ik. Wie zou nu nog eigenschappen hebben?
Last edited by nav nav on Wed Jun 03, 2020 11:00 pm, edited 1 time in total.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 10:54 pm

Nu ooit ben jij aan de beurt (of niet, maar dan zoveel te beter): dus denk ik dat we nu beter Geert Het Peert killen.
Dan weet ik niet of we met jouw eigenschap nog iets moeten doen?

voetbalkenner
Posts: 72
Joined: Fri May 22, 2020 7:39 am

Re: Dag 6

Post by voetbalkenner » Wed Jun 03, 2020 10:57 pm

Geert doden zal ik dan beter doen.

En jij stem neutraliseren. Mendonk of ARAG?

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 11:02 pm

voetbalkenner wrote:
Wed Jun 03, 2020 10:57 pm
Geert doden zal ik dan beter doen.

En jij stem neutraliseren. Mendonk of ARAG?
Idd jij neemt Geert en ik neutraliseer de stem van ARAG, die de pole position lijkt te hebben voor de volgende trein. Die trein zal wel een stuk trager gaan.
Grim post nu open en bloot dat hij ARAG verdenkt maar die weet ook dat we meelezen natuurlijk

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 11:12 pm

We zouden er ook kunnen voor kiezen om mijn neutralisatie NIET te gebruiken. We zitten redelijk safe qua beschuldigingen, en ik moet gaan opletten dat ze dat niet aan mij beginnen linken. ANDERZIJDS lijken ze precies niet te weten dat er een eigenschap in de maffia zit die een neutralisatie bij een ander doet. Dus is het bijna onmogelijk deze eigenschap te linken aan iemand?

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 11:16 pm

Image

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 11:26 pm

Daarna moeten we eens nadenken over Sak. Zijn mollenboekske staat vol met de snelle stemmers (ik dus ook, en al een tijdje). Heeft nu weinig tijd blijkbaar, weekend komt eraan => dan heeft hij wel tijd => dan wordt hij gevaarlijk opnieuw.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Wed Jun 03, 2020 11:27 pm

nav nav wrote:
Wed Jun 03, 2020 11:12 pm
We zouden er ook kunnen voor kiezen om mijn neutralisatie NIET te gebruiken. We zitten redelijk safe qua beschuldigingen, en ik moet gaan opletten dat ze dat niet aan mij beginnen linken. ANDERZIJDS lijken ze precies niet te weten dat er een eigenschap in de maffia zit die een neutralisatie bij een ander doet. Dus is het bijna onmogelijk deze eigenschap te linken aan iemand?
Wat denk jij?

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Thu Jun 04, 2020 2:01 am

Slechte slaper...

Jouw beschrijving...Iedere nacht kan een speler blokkeren. Die speler kan die nacht geen actie ondernemen.

Dus zolang we jouw eigenschap gebruiken om Geert te blokkeren heeft hij niks. Dus jij kan blijven blokken, ik killen en kan niet gevolgd worden (tarpan RIP). Dus we kunnen dit aanhouden tot 1 van ons overdag een lynch krijgt. De daaropvolgende nacht moet de overblijver Geert killen.

Dus... Ik zou nu voor Saka gaan gaan, ok? En jij blokt Geert, opnieuw.

voetbalkenner
Posts: 72
Joined: Fri May 22, 2020 7:39 am

Re: Dag 6

Post by voetbalkenner » Thu Jun 04, 2020 9:04 am

Fuck ja. Goed bekeken. Voor mij in orde!

voetbalkenner
Posts: 72
Joined: Fri May 22, 2020 7:39 am

Re: Dag 6

Post by voetbalkenner » Thu Jun 04, 2020 9:09 am

Saka heeft na een bizarre o'geldige stem wel plots verander stem voetbalkenner gezet.

Kan raar overkomen als hij dan plots dood is. Nu WA hebben tijd om te beslissen hé. Potitten is zelfs nog niet officieel dood

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Thu Jun 04, 2020 11:59 am

voetbalkenner wrote:
Thu Jun 04, 2020 9:09 am
Saka heeft na een bizarre o'geldige stem wel plots verander stem voetbalkenner gezet.

Kan raar overkomen als hij dan plots dood is. Nu WA hebben tijd om te beslissen hé. Potitten is zelfs nog niet officieel dood
K weet het. Dat kan een kleine issue geven. Anderzijds heeft Saka reeds op gans het forum een stem gezet, zelfs op mensen die niet meedoen denk ik.

nav nav
Posts: 382
Joined: Thu May 21, 2020 12:12 pm

Re: Dag 6

Post by nav nav » Thu Jun 04, 2020 12:38 pm

Dag 6

"Ik heb jullie nog iets te leren, geleerd van mijn broer trouwens...", zei potitten. "Ik weet nog wie schuldig is...". Iemand vroeg: "hoe weet je dat?" "Unibet!" antwoordde potitten.
Eentje gaf hem een duw richting de galg. Het was toch maar om te lachen.

Potitten is gelynchd, hij was Olivier Deschacht, gemeengezinde clevere gokker.

Post Reply